Talking about healthy life-styles…memang aku ader maintain 1 bende sejak dolu2…bersukan…tapi tang makan, aku paling xsuker sayur..to be honest la.. ;)
Lately, aku ader try ar satu produk kesihatan nie…bukan ubat lah..tapi sejenis supplement…hmm pendek cerita mmg memuaskan…aku amik pun coz kaki aku patah kene tendang mase main bola…
Mula2 sekali..pk gak few times..nak try or not…tapi coz semangat nak sembuh cepat & xnak di operate amik urat kaki kiri ganti ke kaki kanan…Hoho pk2 dah ngeri..bukan sebab sakit..

TAPI cost nyer yg mencecah RM16k…maner ar aku mampu…dah ler mase tu bini aku plak baru pas bersalin…tahniah!tahniah kat aku dpt baby girl! ;p

so aku amik keputusan aku pun makan la supplement ni… cumer… regenyer agak expensive gak lah…TAPI…BERBALOI- BALOI….hehehe
Lepas test, resultnyer pun ok…aku pun pulun lah promote kat family…
Al-kesahnyer nenek aku yg slalu sgt sakit kaki, lenguh2 lutut n sendi2, nak solat pun kene dok bersila TAPI slps makan supplement ni…ALHAMDULILLAH dier bley solat bdiri cam biaser sampai la ni…sakit kaki pun hilang… Add Image
Mak & ayah aku yg berusia 50-an plak lain lah story nyer…
Ayah aku nie ade kencing manis & darah tinggi...
Mak aku plak samer mcm nenek aku sakit sendi tulang…bile depa mkn supplement ni penyakit kencing manis & darah tinggi ayah aku stabil mcm biasa & sakit sendi tulang mak aku pun hilang…

Bini tercinta plak full-breastfeeding anak sampai lah skang nie…selalu bising susu dia kaler xlawa…jelang la (ala2 keruh lah)…itulah..inilah…penat aku dengor…kalo suruh mkn obat..katanyer: “bley caya ker bende nie? Malas la…kang effect kat budak…”
Tp lepas dier amik supplement ni…

Hmm..diam terus…xbley nak kata aper…susu jd pekat mcm susu tepung…yg best nyer benda nie xeffect aper2 yg buruk kat bb kami…anak xsakit prut, xkembong…hehehe kuat kentut adelah..hahahaha…AlHaMDULILLAH sihat…dah 8bln dah die..kejap jer.. ;p
Kesimpulan nyer,produk yg family aku makan ni memang bagus & berkesan…kalau korang x percaya bleh korang bley check kat sini….

mana tau kot2 serasi plak ngan korg…xrugi pun kalo try produk bagus drpd berhabis riban kat bende lain yg xtentu lagik…

kalo korg berminat nak try-out..post la comment kat blog aku nie…nak tanyer ??? ker…bagitau jer…